Nerdeyse her girdiğim konuda kubi:d - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nerdeyse her girdiğim konuda kubi:d
107
●
2.039
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Nerdeyse her girdiğim konuda kubi:d
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Son
08-02-2008, 16:06:36
#37
felek28
noluyor burda
kubisiz forum olmaz yaa
adamın herşeyi çakma itraderleri gerçek
08-02-2008, 16:07:39
#38
My_X
Üyeliği durduruldu
aslında kubifan.com alsammı hesapta kredi yok gerçi
08-02-2008, 16:07:40
#39
MBD
iTrader Puanı: (154) Maşallah ne dielim
edit: benim mesaj sayısı artmıyor yaw şu konuda en az 5 postum var hala 95 :S ne ayak
radmiiiiiiin !
08-02-2008, 16:08:17
#40
My_X
Üyeliği durduruldu
MDB Çakmadır be onlar
08-02-2008, 16:09:36
#41
MBD
bu çakma olayına amma alıştık
edit : MBD olacak
08-02-2008, 16:10:36
#42
felek28
durun be kubiye grup kuralım Kubi'yi Sevenler Grubunu kuruyorum şimdi
08-02-2008, 16:11:08
#43
MBD
kur üye olalım şimdiden
hatta ben rank yapayım radmin' de eklesin bize
08-02-2008, 16:11:37
#44
My_X
Üyeliği durduruldu
hopp başkanı benim olmam lazım noluyo orda
bu arada mbd kusura bakma
08-02-2008, 16:12:46
#45
kubilay
iyice abarttınız haa
bende mi üye olsam ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler