• 08-02-2008, 16:06:36
    #37
    noluyor burda
    kubisiz forum olmaz yaa adamın herşeyi çakma itraderleri gerçek
  • 08-02-2008, 16:07:39
    #38
    Üyeliği durduruldu
    aslında kubifan.com alsammı hesapta kredi yok gerçi
  • 08-02-2008, 16:07:40
    #39
    iTrader Puanı: (154) Maşallah ne dielim


    edit: benim mesaj sayısı artmıyor yaw şu konuda en az 5 postum var hala 95 :S ne ayak
    radmiiiiiiin !
  • 08-02-2008, 16:08:17
    #40
    Üyeliği durduruldu
    MDB Çakmadır be onlar
  • 08-02-2008, 16:09:36
    #41
    bu çakma olayına amma alıştık

    edit : MBD olacak
  • 08-02-2008, 16:10:36
    #42
    durun be kubiye grup kuralım Kubi'yi Sevenler Grubunu kuruyorum şimdi
  • 08-02-2008, 16:11:08
    #43
    kur üye olalım şimdiden hatta ben rank yapayım radmin' de eklesin bize
  • 08-02-2008, 16:11:37
    #44
    Üyeliği durduruldu
    hopp başkanı benim olmam lazım noluyo orda bu arada mbd kusura bakma
  • 08-02-2008, 16:12:46
    #45
    iyice abarttınız haa
    bende mi üye olsam ne