• 07-02-2008, 04:00:30
    #10
    Kız çok hırçın 3'te takıldım bende
  • 07-02-2008, 04:04:31
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben daha 1.de niyeti bozdum 2.3.4 hak getire
    TayFun KesKin
  • 07-02-2008, 04:05:38
    #12
    Çok kaptırmada Dama çıkma soğuk malum
  • 07-02-2008, 04:25:44
    #13
    hem kızı tavladım hemde playstation da kazandım. kızlar ve pes benim alanım

    3. bölümde yakalanmayı göze alarak hareket ediyorum sürekli, 3 kere yanma hakkı vermişler 5 sn dayanabildim
  • 07-02-2008, 06:15:43
    #14
    süper hatunlarmış ben olsam keseceğime kızı telefon numaramı verirdim öbür manita yokken eve çağırırdım işin kolayı kimse üzülmesin
  • 07-02-2008, 06:24:06
    #15
    Bu konu içindekileri başka konularda atıp tutarken gözleyeceğim. Mahvolmuş gençlik...
  • 07-02-2008, 06:37:57
    #16
    bune biçim oyunmuş böle