Kız Arkadaşımın Arkadaşı
15
●388
- 07-02-2008, 04:04:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben daha 1.de niyeti bozdum
2.3.4 hak getire 
TayFun KesKin - 07-02-2008, 06:15:43süper hatunlarmış ben olsam keseceğime kızı telefon numaramı verirdim öbür manita yokken eve çağırırdım işin kolayı kimse üzülmesin
2.3.4 hak getire