Webmaster olup olmadigini merak ediyormusun? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Webmaster olup olmadigini merak ediyormusun?
18
●
435
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Webmaster olup olmadigini merak ediyormusun?
1
2
3
04-02-2008, 22:34:08
#10
neoberg
Alıntı
internette diger kullanicilarin aksine ***** sitelerine girmek akliniza bile gelmiyorsa.
vbulletini 18 yasindan kucukken kullanmissaniz,
ben webmaster değilim
04-02-2008, 22:49:52
#11
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
Hepsi olması gerekiyor mu bunların? eğer öyle ise wm değiliz biz
04-02-2008, 22:50:58
#12
Prof.Huko
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Daha önce verilmişti.
05-02-2008, 01:23:39
#13
mcsoft
Alıntı
kizlar size escinsel diye bakiyorsa,
tek sevgiliniz internet ise,
bunlar hariç beni anlatmışsın
24-02-2008, 00:18:33
#14
stfrld
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
makale bana ait.Link vermeden her yerde kullanmis seref insanlar
https://www.r10.net/maxigeyiq/30244-w...iyormusun.html
24-02-2008, 00:32:41
#15
cenkaraman
Üyeliği durduruldu
Alıntı
kizlar size escinsel diye bakiyorsa,
bu ne abi
degilim webmaster filan bırak olmam
24-02-2008, 00:40:18
#16
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tüh be ben kendimi webmaster sanıyordum ki değilmişim ne yapacak şimdi ben
24-02-2008, 00:43:02
#17
yasarkemaldag
yeni nesiller vbulletin yerine vnurettin kullanıyorlar
24-02-2008, 00:49:35
#18
Akar
CeRaT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"kizlar size escinsel diye bakiyorsa" hariç çoğu doğru.
Göya ÖSS'ye sıkı çalışacam nerdee ...
Baştan sona okumadım amayorumlara baktım...
Geçen Zekirdek'te en seksi meslekler konusunda webmasterlik diyenler vardı
AKlıma geldi.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler