Kolay para bu olsa gerek :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kolay para bu olsa gerek :)
5
●
348
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kolay para bu olsa gerek :)
12-05-2014, 21:08:53
#1
Prej
Amca işi çözmüş
http://woisio.com/tr/komik/536d6c3de...a-para-demiyor
12-05-2014, 21:32:56
#2
Extralarge
Helal olsun kuşa, alın teriyle kazandığı paranın karşılığında yem alıyor
Bir paraya bir yem. Kuş gerçi bu işte zararlı ama olsun. Karnı doyuyor.
13-05-2014, 16:07:09
#3
WBmuHAfiz
adam sermayeyi kuşa bağlamış, kuş kaçarsa batar
15-05-2014, 13:39:59
#4
Broon
Yöntem iyi
16-05-2014, 11:57:33
#5
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kuşu iyi alıştırmış ama kolay birşey değil o şekilde alıştırmak
30-05-2014, 12:52:04
#6
mapii
Üyeliği durduruldu
dayı kolayı bulmuş ya
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler