• 28-04-2014, 18:23:34
    #1
    http://www.youtube.com/watch?v=onnW5r7rMj4


    facebook'a yüklemiştim ama linke tıklayıp yorulmayın bu direk çıkıyor diye sizin için youtube'dan buldum
  • 28-04-2014, 19:36:44
    #2
    Acayip güldüm yaa )

    Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 28-04-2014, 19:59:32
    #3
    çok iyi yaa
  • 28-04-2014, 20:06:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ahahahah çok iyi ya
  • 28-04-2014, 20:18:28
    #5
    hala gülüyorum baktıkça 1:20'de başlıyor komedi
  • 28-04-2014, 22:10:29
    #6
    Ahahah ulanya
  • 28-04-2014, 22:25:59
    #7
    ahahahha hala gülüyorum ya
  • 28-04-2014, 22:40:06
    #8
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    http://www.youtube.com/watch?v=onnW5r7rMj4


    facebook'a yüklemiştim ama linke tıklayıp yorulmayın bu direk çıkıyor diye sizin için youtube'dan buldum
    tanıyomusun hocam bunları? 15 liraysa o alalım hemen
  • 29-04-2014, 00:15:27
    #9
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanıyomusun hocam bunları? 15 liraysa o alalım hemen
    hocam videoyu aksaraylı arkdaşlar gönderdi face'de patlattımda yenişafak vs. de paylaştı videodaki kırmızılı mustafa'dan bilgi alabilirsin

    https://www.facebook.com/mustafa.akin.315

    ayrıca @beachturk konuya bekleniyor