Bu bebelerden kurtulamıcakmıyız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu bebelerden kurtulamıcakmıyız?
8
●
357
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu bebelerden kurtulamıcakmıyız?
04-03-2014, 23:49:42
#1
serhatesmer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
05-03-2014, 00:02:20
#2
Yenile
Satanı biliyor ama seni tercih ediyor, sizde kıymetini bilmiyorsunuz
05-03-2014, 10:07:27
#3
serhatesmer
Yenile adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Satanı biliyor ama seni tercih ediyor, sizde kıymetini bilmiyorsunuz
bak şımardım şimdi
05-03-2014, 10:37:05
#4
Electr0sis
Vampir gibi saldırıyorlar r10 üyeliğim var demeye korkar oldum.
05-03-2014, 23:10:15
#5
RapidMania
bu şekilde ekleyip r10 da takılıyormusunuz sorusuna oda ney ya diyorum anında siliyor buldum işin kolayını
05-03-2014, 23:21:13
#6
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ahahahahah serhat sen yokmusun sen
05-03-2014, 23:59:48
#7
teknohaberci
k.i.b
06-03-2014, 00:06:55
#8
Sercedes
Üyeliği durduruldu
Bi o kadar da nazik..
08-03-2014, 23:29:26
#9
serhatesmer
saintx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ahahahahah serhat sen yokmusun sen
yetkili abi olmuşsun la yeni gördüm
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler