• 04-03-2014, 23:49:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

  • 05-03-2014, 00:02:20
    #2
    Satanı biliyor ama seni tercih ediyor, sizde kıymetini bilmiyorsunuz
  • 05-03-2014, 10:07:27
    #3
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satanı biliyor ama seni tercih ediyor, sizde kıymetini bilmiyorsunuz
    bak şımardım şimdi
  • 05-03-2014, 10:37:05
    #4
    Vampir gibi saldırıyorlar r10 üyeliğim var demeye korkar oldum.
  • 05-03-2014, 23:10:15
    #5
    bu şekilde ekleyip r10 da takılıyormusunuz sorusuna oda ney ya diyorum anında siliyor buldum işin kolayını
  • 05-03-2014, 23:21:13
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ahahahahah serhat sen yokmusun sen
  • 05-03-2014, 23:59:48
    #7
    k.i.b
  • 06-03-2014, 00:06:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bi o kadar da nazik..
  • 08-03-2014, 23:29:26
    #9
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahahahah serhat sen yokmusun sen
    yetkili abi olmuşsun la yeni gördüm