Bu nasıl bir cesarettir ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu nasıl bir cesarettir ?
37
●
1.431
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu nasıl bir cesarettir ?
1
2
3
4
5
12-03-2014, 09:11:07
#28
Panthera
Kurumsal PLUS
36. snden sonrasına bakamadım.Bir daha deniyeceğim izlemeyi
Abi erkeklik yapılacak bir durum yok o yüksekliğe çıkarsam düşmeyi falan bırak korkudan mıçarım
12-03-2014, 11:37:18
#29
ZeoMast3r
ejder024 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Direk aklıma bu geldi yazan varmı diye bakıyım dedim sen yazmışsın.
Ben oraya bırak ipi çelik halatla bile çıkmam. çıkamam. gerildim resmen :S
12-03-2014, 14:05:01
#30
EmreCagiran
*** yeni yeni yükseklik korkumu yeniyordum. Videonun başlarında kitlendim kaldım resmen. Dahada camdan aşağı bakamam!
12-03-2014, 15:57:31
#31
MarvelMaster
Montaj olabilir mi ki acaba...
12-03-2014, 17:23:55
#32
enngerek
hap falan mı alıyorlar nedir bu cesaret
30 saniyeden sonrasını izlemedim
12-03-2014, 18:03:38
#33
XFQ
Ayaklarımdan karnıma doğru bir karıncalanma oluştu sanki
12-03-2014, 20:34:55
#34
Tonks
F. STACK WEB + MOBILE DEV
10 milyar versen yine de yapmam
13-03-2014, 01:02:16
#35
RUN
Platin üye
gece gece nerden izledim ya
için ürperdi
13-03-2014, 01:25:19
#36
arpej
Az önce videoyu izledim beni oraya çıkartsalar direğe kaynarım sarılırım demirle bütünleşirim yardım beklerim milim hareket etmem 😃
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler