• 05-02-2014, 13:20:48
    #10
    Düşürmem domainimi alamazsınız
  • 05-02-2014, 13:35:24
    #11
    pinterest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apple.com içinde ben aynısını düşünüyorum blog sitesi açarım olmadı bir bilgisayar filan firması kurarım ya güzel bi fikir gibi geldi bana en kötü ihtimallede amasya elmasını dünya pazarına taşırım :P
    ben alıp tFon (türkiye telefon) projemi hayata geçiricem. geç kaldın (:
  • 05-02-2014, 13:42:38
    #12
    FlowJS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google sizi uçurur beyler
    Arkadaşa kulak verin çok doğru söylüyor

    -telefondan gönderildi-
  • 08-02-2014, 05:20:13
    #13
    Maeglin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış hatırlamıyorsam gmail domaini google a ait değildi, daha sonra kendisi kullanmaya başladı, yanılıyor da olabilirim
    muhtemel google 98 de kuruldu muhtemelen sonradan satın almıştır gmail'i büyüyüp palazlanınca..