
Konya'nın Beyşehir ilçesinde öğle tatilinde kapısının açık unutulduğu iddia edilen bir banka şubesinden kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından soyuldu. Bankadan 5 bin 900 dolar, 11 bin 500 euro, 4 bin 200 paund ve 2 bin Norveç kronu ile 883 YTL çalındı.
İddiaya göre, bir bankanın Beyşehir şubesinin kapısı öğle tatilinde açık unutuldu. Banka şubesinin kapısından içeri giren kimliği belirsiz kişi ya da kişiler, kambiyo bölümündeki içinde döviz bulunan kasayı alarak kayıplara karıştı. Bu arada öğle yemeği molasının ardından kapının açık olması nedeniyle banka müşterileri de içeriye girerek oturdu ve beklemeye başladı. Bankanın soyulduğu banka görevlilerinin mesai başlangıcında içeri gelmesiyle ortaya çıktı. Olayın haber verilmesi üzerine polis ekipleri süratle banka önüne geldi.
Kaynak: Hırsızı kim suçlayabilir ki! - Mynet Haber
