Adamdaki hıza bakın ya :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adamdaki hıza bakın ya :)
21
●
906
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Adamdaki hıza bakın ya :)
1
2
3
22-12-2013, 15:19:43
#19
kursun23
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Uzun zamandir almanyadayim hic porche polis arabasi gormedim yollar sinirsiz diye birsey de yok bazi atobanlarda hiz siniri yok belli bir km arasi
GT-I9505 cihazımdan gönderildi
23-12-2013, 23:55:44
#20
Onurss
Kurumsal Üye
Buralarda olsa kesin biri önüne çıkar kaza yaptırırdı
24-12-2013, 02:11:39
#21
Chile_Mix
Perşembe günü servisle eve dönüyoruz. Vınnnn diye bir motor sesi kafaları yana çevirdik adam çoktan fark koymuştu bile
öne bakınca görebildik.
24-12-2013, 15:41:26
#22
Berkay
10. saniyede yol açmaya giden siyah araba kaçla gidiyor acaba? 300 le giden motora farkı koydu adam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler