• 09-01-2008, 19:34:27
    #10
    Kolbastıda devamlı 2 kişi oynamıyor,değişimli olarak herkes oynuyor..

    Bkz :

    [YOUTUBE]B2bXIZMXN1k[/YOUTUBE]


    Buda ronaldinho kolbastı euheu

    [YOUTUBE]wKwtwh6fUEA[/YOUTUBE]
  • 12-01-2008, 17:29:26
    #11
    mükemmel mükemmel mükemmel
  • 12-01-2008, 17:33:37
    #12
    yakese adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mükemmel mükemmel mükemmel
    fevkaladenin fevkinin fevkinde ...