• 16-12-2013, 18:56:48
    #37
    BerkIzgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajım bulunsun.
    Kalırsa PM
  • 17-12-2013, 04:22:24
    #38
    Bütün ümidim gençliktedir
    Cidden çok güzel olmuş tebrikler Bir eklemede ben yapayım

    PM lütfen tayfası

    Hemen hemen her satış konusuna " pm lütfen " yazarlar. 200 bin TL'lik siteye " pm lütfen " yazıp, hemen ardından 10 TL'ye alan adı satarlar. Genellikle forumlara kopyala yapıştır olarak konu ekleyerek para kazandıklarından, " pm lütfen " sözünü de kopyala yapıştır yaparak konulara eklerler. Hiç sevmediğim ve bir türlü anlamlandıramadığım " post kasma " sözünü sıklıkla duymama neden oldukları için, kendilerine karşı bir antipati beslememe neden olan tayfa. Hatta bazen , geyik konularına bile " pm lütfen " yazacak kadar da forumla ilgili olan genç insanlar topluluğudur.
  • 17-12-2013, 10:39:19
    #39
    imleme yapan seyo uzmanı oluyordu onu unutmuşssun Rahmi abi ?
  • 21-12-2013, 02:07:35
    #40
    Güzel ancak kendimi bulamadım tanımlamalar içerisinde
  • 23-12-2013, 18:05:17
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Bordo Klavyelileri yazmayı unutmuşsun hocam
    5 tane PM yi 40 saniye aralıklarla gönderip atarlanan ergen kardeşler, kendilerini affetirmek için yine 10 adet pmyi otomatiğe bağlayıp gönderen bir gençlikte var maalesef ..
  • 23-12-2013, 18:48:13
    #42
    Akşam akşam çok güldüm hocam elinize sağlık
  • 05-02-2014, 04:08:09
    #43
    Üyeliği durduruldu
    İşi gücü bırakıcam bunun devamını yazıcam. Kendime not
  • 05-02-2014, 04:25:48
    #44
    Üyeliği durduruldu
    maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi gücü bırakıcam bunun devamını yazıcam. Kendime not
    Videoda bekliyoruz
  • 05-02-2014, 09:53:43
    #45
    Selamlar, çok güzel bir konuymuş ve doğru tespitler