Ben kahinim ve sizlere önümüzdeki süreçte olacakları anlatmak istiyorum. 10 kasım tarihinde Google kategorilerinden birine Google'ın Atatürk için doodle yapmadığına dair konular göreceğiz. Aynı Facebook'ta bazı sayfalar ve kişiler bu durumdan bahsederek Google'ı kullanmayalım hadi Yandex'e geçelim tarzında ifadeler kullanacak
.Evet, konular açıldığında bu konunun adresini bende oraya yapıştıracağım ve o konuda çıkan tüm tartışmalar son bulacak ve konu kilitlenecek.
Evet, ben kahinim.
https://www.r10.net/google-haberleri-...ve-doodle.html

