• 06-11-2013, 23:10:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Ben kahinim ve sizlere önümüzdeki süreçte olacakları anlatmak istiyorum. 10 kasım tarihinde Google kategorilerinden birine Google'ın Atatürk için doodle yapmadığına dair konular göreceğiz. Aynı Facebook'ta bazı sayfalar ve kişiler bu durumdan bahsederek Google'ı kullanmayalım hadi Yandex'e geçelim tarzında ifadeler kullanacak .

    Evet, konular açıldığında bu konunun adresini bende oraya yapıştıracağım ve o konuda çıkan tüm tartışmalar son bulacak ve konu kilitlenecek.
    Evet, ben kahinim.

    https://www.r10.net/google-haberleri-...ve-doodle.html
  • 07-11-2013, 02:32:27
    #2
    inşallah birisi konu açar uzun uzun tartışırız
  • 07-11-2013, 02:34:57
    #3
    Bir an düşündüm bugün ayın 10'u mu diye
  • 07-11-2013, 03:25:07
    #4
    Gecen sene dooglenin altina kirmizi gul koymuslardi bu senede buyuk ihtimal oyle yaparlar

    Pad 7208HD üzerinde Tapatalk ile gönderildi
  • 07-11-2013, 04:20:44
    #5
    ya arkadaş ayın onunda ödemem vardı neden heyecana sokuyorsun insanı . Konuyu görünce gözlerim açıldı uykum kaçtı hay böyle işe.
  • 07-11-2013, 10:40:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir an düşündüm bugün ayın 10'u mu diye
    hezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaş ayın onunda ödemem vardı neden heyecana sokuyorsun insanı . Konuyu görünce gözlerim açıldı uykum kaçtı hay böyle işe.
    Bugün ayın 10'u değil korkmayın
    Ama kötü haber şu 10 kasıma 3 gün var
  • 07-11-2013, 11:03:49
    #7
    risk almış oran 3.50
  • 07-11-2013, 11:08:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hunper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    risk almış oran 3.50
    Ben garantiyi veriyorum

    Konu açılır: 1.10
    Konu açılmaz: 8.50
  • 07-11-2013, 11:08:54
    #9
    Neyin kafası bu ? Canın sıkılınca konu mu açıyorsun ? Amaç ne yani?