• 27-12-2007, 22:12:11
    #1
    BÖYLE PROMOSYON GÖRÜLMEDİ!.. AMERİKA’DA BİR KADIN EVİNİ SATIN ALANA “KENDİSİNİ” VERİYOR!.. NASIL YANİ?..




    Evini 600 bin dolara satışa çıkaran 48 yaşındaki kadın, evini satın alacak olan müşteriye evle birlikte kendisini hediye edecek!..

    Bir açık artırma sitesinde evini satışa çıkaran Amerikalı bir kadın, evi satın alacak kişiyle evlenmek istiyor. ABD’nin Denver kentinde yaşayan Deborah Hale (48), internet sitesindeki açıklamasında, evi satın alacak 40-60 yaşlarındaki erkekle evlenmek istediğini belirtti.

    1910 yılından kalma evi satın aldığını ve yeniden dekore ettiğini kaydeden Deborah Hale, tek başına yaşamaya katlanamadığı için böyle bir öneride bulunduğunu ifade etti. 3 odalı, dayalı döşeli, bilardo masası ve jakuzisi bulunan eve 600 bin dolar fiyat biçen Deborah Hale, kendisinin değer biçilemez olduğunu belirtiyor.
  • 27-12-2007, 22:15:53
    #2
    abla bu
  • 27-12-2007, 22:17:43
    #3
    600bin dolar üste alıyoruz değil mi ?
  • 27-12-2007, 22:26:35
    #4
    Sarı çiçek
  • 27-12-2007, 22:35:16
    #5
    biraz daha genç olsaydı düşünebilirdim..
  • 27-12-2007, 22:53:58
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kadın olmasa belki alırdık
  • 27-12-2007, 22:57:20
    #7
    Mike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz daha genç olsaydı düşünebilirdim..
    Bence o da senin kadar genç olanını istemiyordur hem senin 600 bin doların varmı bakim


    bu arada ablanında artıları var

    1-Mesela Yaşına (48) göre bence güzel
    2-İngilizce biliyor

  • 27-12-2007, 23:12:56
    #8
    üstüne 600 K verecek dimi ? :S

    yine alınmaz o ev be :S
  • 27-12-2007, 23:22:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    600k yı verende daha fazlası da vardır kadın evlenecek sonra da boşanmak isteyecek servet ikiye bölünecek kadından 300 erkekten milyonlar akacak ortaya bu durumda kadın daha zengin olacak