• 14-08-2013, 01:07:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2.ci filmin fragmanı yayınlanmış. Ne düşünüyorsunuz ?


    http://www.youtube.com/watch?v=leXo4-QLNVc
  • 14-08-2013, 07:15:14
    #2
    o kadının o kadar erkeğin içinde ne işi var!..O kadar sparta sparta diye atarlanıyorlar hiç mi t..klı biri yok..Spartalılar çok bozdu
  • 14-08-2013, 22:56:11
    #3
    1. kadar iyi olcağını düşünüyorum
  • 14-08-2013, 23:22:00
    #4
    Yine kaliteli işler yapıyorlar.
  • 15-08-2013, 00:23:03
    #5
    vay be ne tarih varmış adamlarda (:P )
  • 15-08-2013, 23:46:51
    #6
    2. çekilmemesi gereken bir filmdi.
  • 16-08-2013, 16:05:51
    #7
    Bakalım çıksında izleyelim .
  • 20-08-2013, 02:41:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    başarılı .
  • 20-08-2013, 09:52:56
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1. nin hatrına devam filmi niteliğinde izlenebilir kesinlikle.