Bi film vardı
12
●424
- 20-07-2013, 22:47:20Bir tane kız bir tane erkeğe aşık oluyodu aşık oluyorlardı. 720p kalitesinde izlemiştim.
binlerce film var? - 20-07-2013, 23:18:14Üyeliği durdurulduArkadaş MaxiGeyik'e açmış konuyu.Bence trollüyor.
- 21-07-2013, 02:18:24hocam bence o film müjdear ın filmidir hane bi yerden bi yere gidene kadar 7 kez tcvze uğruyordu ya
odur bence 
siz aynı recep ivedik'in fıkra anlatışı gibi film anlatmışsınız
http://www.youtube.com/watch?v=qldeW2TisGQ
)

odur bence