İşte benim tosunum - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İşte benim tosunum
22
●
710
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İşte benim tosunum
1
2
3
08-12-2007, 22:30:41
#19
spiderbot
Misafir
adı cyber mükemmel pitbullum
daha hiç yenilgisi yok
burda biraz zayıf cıkmıs normalde benden agır kas yıgınım benim
08-12-2007, 23:01:44
#20
TheKanka
Misafir
spiderbot
TurKiyede pİtBUll yetiştirilmesi yasak değilmiydi?
08-12-2007, 23:31:18
#21
spiderbot
Misafir
bu ama boxer kırması
09-12-2007, 18:31:25
#22
Sklas
Yerin yakın olsaydı benim kangalla boğuştururduk
09-12-2007, 18:40:42
#23
ManuaL
Misafir
fotolar süper
bir tanesi net o kadar mı huysuz yahu
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler