Meltem'i büroya aldılar...
30
●1.052
- 26-11-2007, 03:34:57Misafirsigara içmiyorum ama black in kokusuna hastayım ne yalan söyliyimleet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2007, 11:20:51ilk içtiğim sigara
http://213.189.222.60/17615.JPG sanırım 4. ya da 5. i sınıfa gidiyordum
hahahahhaa emziği ağmızından çıkarıp sigaraya başladık gibi bişi
- 27-11-2007, 11:35:441 hafta kaptan black içtim 2 günde 1 paket sigara içerdim artık 2 günde 1.5 paket sigara içiyorumleet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonuçta içiyoz meleti
hahahahhaa emziği ağmızından çıkarıp sigaraya başladık gibi bişi