Konu
Meltem'i büroya aldılar...
27-11-2007, 11:20:51
#24
kscmersin
ilk içtiğim sigara
http://213.189.222.60/17615.JPG
sanırım 4. ya da 5. i sınıfa gidiyordum
hahahahhaa emziği ağmızından çıkarıp sigaraya başladık gibi bişi