• 26-11-2007, 01:50:31
    #19
    4ever Djarum.

  • 26-11-2007, 03:34:57
    #20
    Misafir
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En babası Captain Black abi
    sigara içmiyorum ama black in kokusuna hastayım ne yalan söyliyim
  • 26-11-2007, 06:29:15
    #21
    Üyeliği durduruldu












    Biraz arşiv sigara isimlerinin bazıları güzel sonuçta içiyoz meleti
  • 26-11-2007, 10:18:24
    #22
    resimler süpermiş

    Pars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle












    Biraz arşiv sigara isimlerinin bazıları güzel sonuçta içiyoz meleti
  • 27-11-2007, 10:28:01
    #23
    Güzel arşivmiş
  • 27-11-2007, 11:20:51
    #24
    ilk içtiğim sigara http://213.189.222.60/17615.JPG sanırım 4. ya da 5. i sınıfa gidiyordum hahahahhaa emziği ağmızından çıkarıp sigaraya başladık gibi bişi
  • 27-11-2007, 11:35:44
    #25
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En babası Captain Black abi
    1 hafta kaptan black içtim 2 günde 1 paket sigara içerdim artık 2 günde 1.5 paket sigara içiyorum
  • 27-11-2007, 12:43:53
    #26
    winston-camel dönüşümlü içiyorum
  • 27-11-2007, 14:21:09
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Murattı rulaz =)