Vivobayim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
18tlden gmail açabilecek ?
22
●1.578
- 04-11-2025, 11:23:36Üyeliği durdurulduSiz bana 30 verin ben açayımRankolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2025, 11:24:28siz bana 20 verin ben açarımVivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2025, 11:25:02Üyeliği durdurulduSiz bana 10 verin ben açayımRankolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2025, 11:26:23@reallegal; pazarlık yaptın komisyonumu isterim 10 liraya açıyor 😀Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne güldüm ya, neredeyse üste para verecek açmak için