
umarım iyidir işlerde yoğunluktan giremiyorsunuzdur. zira iyi üreticilerdensiniz. ama maalesef serbest artık.
Sektöre aylardır ara vermiştim hocam foruma giremiyordum şehir dışına yerleştiğim için sistemlerimi kuramamıştım şuan yavaş yavaş kuruyorum yakında tekrardan sektöre başlıyorum, bu yorumunuz beni çok mutlu etti siz de iyi üreticisiniz teşekkür ederim eksik olmayın rızkınız bol olsun