• 17-08-2025, 19:02:26
    #10
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım iyidir işlerde yoğunluktan giremiyorsunuzdur. zira iyi üreticilerdensiniz. ama maalesef serbest artık.
    Sektöre aylardır ara vermiştim hocam foruma giremiyordum şehir dışına yerleştiğim için sistemlerimi kuramamıştım şuan yavaş yavaş kuruyorum yakında tekrardan sektöre başlıyorum, bu yorumunuz beni çok mutlu etti siz de iyi üreticisiniz teşekkür ederim eksik olmayın rızkınız bol olsun
  • 18-08-2025, 19:26:28
    #11
    Yılların metodunu atıyor uçak modu açma kapatma ya da adspower metodlarını kendi üretti yalanı altında satıyot olan 1000 tl bize oluyor iadeistedigimde 400 tl geri atayım diyor düpe düz enayi yerine koyuyor sizi attıgı metodlar 2020 nin metodları başka yerlerde 25 50 tlyr alınan metodları size 1000 TL'ye kakalıyor gerçekten bu kadar da dolandırıcılık olmaz ya..
  • 19-08-2025, 14:07:35
    #12
    merhaba bilgi alabilirmiyim