• 08-11-2023, 21:20:50
    #1
    40 adet gmail alınacaktır.
    sorun çıkarmayacak, kurtarma e-mailleri olan hesaplar alınacaktır. Hesaplara ilişkin bilgilerin excel ile gönderilmesini tercih ediyorum.
    Her ay düzenli 40-50 hesap alacağım. Dm'den iletişime geçebilirsiniz.
  • 08-11-2023, 21:23:00
    #2
    A++ ios mail 7,5 tl/adet
    A kalite 5 tl/adet
    B kalite 4 TL /adet

    tamamı ios mail.
  • 08-11-2023, 21:52:15
    #3
    05516390150 İletişime Geçebilirsiniz Hocam Kurtarmalı Gmailler 3.50 TL Adet Şeklinde Sağlayabiliriz
  • 23-11-2023, 05:32:58
    #4
    Merhabalar, son 200 adet Kurulumu 2022 ve 2021 Gmaillerim çok büyük indirimde, kontrol etmek isterseniz ;

    https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...plari-r10.html

    Unutmayın, eski hesap = sağlam hesap
    İyi Forumlar.