• 13-01-2023, 14:37:58
    #1
    İos ile gmail açınca hesaplar numara onayına düşüyor, sınırsız gmail açmak istiyoruz açıyoruzda ama açtiğimiz hesaplar ertesi gün numara onayına düşmüş oluyor, ne önerirsiniz?
  • 13-01-2023, 14:46:06
    #2
    Numara onayına düşmesi ne gibi sıkıntı yaratıyor. Bir numara ile 7 hesap onaylatılır.
  • 13-01-2023, 14:52:20
    #3
    OkyanusMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İos ile gmail açınca hesaplar numara onayına düşüyor, sınırsız gmail açmak istiyoruz açıyoruzda ama açtiğimiz hesaplar ertesi gün numara onayına düşmüş oluyor, ne önerirsiniz?
    Onaya düşmeden günde ortalama 150 adet mail üretiyorum. Bu yöntemi kimse sizinle ücretsiz şekilde paylaşmaz.
  • 13-01-2023, 15:22:36
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Numara onayına düşmesi ne gibi sıkıntı yaratıyor. Bir numara ile 7 hesap onaylatılır.
    Onaysız lazım hocam

    emirwhister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onaya düşmeden günde ortalama 150 adet mail üretiyorum. Bu yöntemi kimse sizinle ücretsiz şekilde paylaşmaz.
    evet hocam bende öyle tahmin ediyorum ama yinede cevaplayan biri çıkar diye düşünüyorum, kendim için kullanıcam zaten