• 30-03-2021, 15:07:36
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    Bildiğim kadarıyla siteden fazla link çıkışı zararlı ve site otoritesini azaltıyor. Bunu önlemek adına, verdiğim dış linkleri düzenlerken aşağıdaki gibi NoFollow yapıyorum. Yaptığım uygulama doğru mudur? Bu konudaki yorumlarınız nelerdir ?


    Teşekkürler.
  • 30-03-2021, 15:09:40
    #2
    Doğru, ama yeni sekmede aç işaretlerseniz de nofollow yapıyor bildiğim kadarıyla.
  • 30-03-2021, 15:12:32
    #3
    Doğrudur. rel="nofollow"
  • 30-03-2021, 15:14:05
    #4
    serk0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru, ama yeni sekmede aç işaretlerseniz de nofollow yapıyor bildiğim kadarıyla.
    Bu bilgi doğru mudur kesin hocam?
  • 30-03-2021, 15:24:37
    #5
    backlinkmatik.com
    serk0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru, ama yeni sekmede aç işaretlerseniz de nofollow yapıyor bildiğim kadarıyla.

    yok hocam ikisi çok başka şeyler, ben aynı sekmede açtırıp nofollow yaptırmak isteyebilirim veya farklı sekmede açtırıp dofollow da yaptırmak isteyebilirim. her target="blank" olan link rel="nofollow" olmak durumunda değil

    bilginize