Bildiğim kadarıyla siteden fazla link çıkışı zararlı ve site otoritesini azaltıyor. Bunu önlemek adına, verdiğim dış linkleri düzenlerken aşağıdaki gibi NoFollow yapıyorum. Yaptığım uygulama doğru mudur? Bu konudaki yorumlarınız nelerdir ?

Teşekkürler.
