• 06-10-2009, 20:38:17
    #1
    ..........
  • 06-10-2009, 20:40:13
    #2
    1 tane yer bana ayırırmısın
  • 06-10-2009, 20:47:26
    #3
    Bana da yer ayırın =)
  • 06-10-2009, 20:55:37
    #4
    Tamam arkadaşlar yazılarınızı pm ile gönderin sırayla yayınlayayım.Yalnız göndereceğiniz siteler blogda yayınlanabilecek tarzda olsa sevinirim.
  • 06-10-2009, 21:02:31
    #5
    Bir tane de ben alayım mümkünse

    Teşekkürler.
  • 06-10-2009, 21:04:21
    #6
    Bende isterim,İnşallah yer kalmıştır.
  • 06-10-2009, 21:08:10
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Banada yer ayırırsan sevinirim.
  • 06-10-2009, 21:19:05
    #8
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada yer ayırırsan sevinirim.
    Seninle beraber 5.oluyor hocam.Konuda 10 kişi olana kadar yazıp yerinizi ayırabilirsiniz arkadaşlar.
  • 06-10-2009, 21:21:44
    #9
    O zaman 6.da ben olayım...