• 10-02-2026, 23:23:16
    #1
    emaar akvaryum dusunuyorum aktıvıye olsun ama malum bı tık pahalı :d bedava giriş kodu satanlar oluyorduhala varmı 2 tane lazım
  • 10-02-2026, 23:24:29
    #2
    R10 Sigortacısı
    Merhaba hocam,

    https://www.r10.net/hediye-promosyon...mum-fiyat.html
  • 10-02-2026, 23:26:28
    #3
    Hocam bende var 3 adet ama giriş sadece çocuklar için geçerli yani 1 yetişkin bilet alırsanız 1 çocuk bileti ücretsiz alabiliyorsunuz kod sayesinde koşulları incelediniz mi ?
  • 10-02-2026, 23:38:50
    #4
    Hocam çarşamba günleri olan biletix indirimleri ile alabilirsiniz. Biletler yüzde 50 indirim verir. İki tane alırsanız ayrı ayrı her bilet yaklaşık 350 tl gibi bir şeye gelir.
    Yarın isterseniz kod sağlarım.
    kolaylıklar.
    https://www.biletix.com/mekan/340WK/TURKIYE/tr
  • 10-02-2026, 23:43:39
    #5
    caliskancocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çarşamba günleri olan biletix indirimleri ile alabilirsiniz. Biletler yüzde 50 indirim verir. İki tane alırsanız ayrı ayrı her bilet yaklaşık 350 tl gibi bir şeye gelir.
    Yarın isterseniz kod sağlarım.
    kolaylıklar.
    https://www.biletix.com/mekan/340WK/TURKIYE/tr
    bıletıx ındırım kodumu sen saglıyosun hocam anlamadm
  • 10-02-2026, 23:49:37
    #6
    Ben ya da başka bir satan kişiden temin edebilirsin çok pahalı bir şey değil.
    Forum konularında bulabilirsiniz.
  • 10-02-2026, 23:50:29
    #7
    caliskancocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ya da başka bir satan kişiden temin edebilirsin çok pahalı bir şey değil.
    Forum konularında bulabilirsiniz.
    hocam zaten bıletıxın kendı sıtesınde olmuyormu ındırım onu anlamadım
  • 10-02-2026, 23:52:08
    #8
    Olmuyor. Türk Telekom ya da vodofone indirimleri var. Oradan alınıyor. Hakkınız bitmişse forumdan bulabilirsiniz.