• 01-12-2025, 19:29:44
    #1
    Karaborsaya düşmüş şekilde satacak olanlar lütfen yazmasın uygun fiyata derbi için alıyorum
  • 01-12-2025, 19:31:34
    #2
    konu sahibinin müsadesi ile bende arıyorum
    • Ailisans
    Ailisans bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-12-2025, 19:33:18
    #3
    Varsa bende hocam 😅
  • 01-12-2025, 19:33:55
    #4
    1 adet 3 aylık mevcut profilimdeki whatsapptan yazabilirsiniz
  • 01-12-2025, 19:35:08
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sahibinin müsadesi ile bende arıyorum
    KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsa bende hocam 😅
    kuzenim son dakikaya bırakmış onun için alacağımda 50 satan adamlar bitti 100 200 satan adamlar çıktı
  • 01-12-2025, 19:35:24
    #6
    Ben de aramaktayım
  • 01-12-2025, 19:35:33
    #7
    Ozcan51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuzenim son dakikaya bırakmış onun için alacağımda 50 satan adamlar bitti 100 200 satan adamlar çıktı
    Bende 60 a almıştım arkadaşa istiyorum henüz bulamadık ya
  • 01-12-2025, 19:35:48
    #8
    Ozcan51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuzenim son dakikaya bırakmış onun için alacağımda 50 satan adamlar bitti 100 200 satan adamlar çıktı
    az önce pmden 450₺ geldi 😅
    • Ailisans
    Ailisans bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-12-2025, 19:35:50
    #9
    Hanım maçı izleyecem diye başımın etini yedi varsa bende rıca edıcem.
    • Ailisans
    Ailisans bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.