• 19-10-2025, 15:56:44
    #1
    Vodafone yanımda uygulamasında sol üst hikaye bölümünden size tanımlanmış kodu 70 TL karşılığında bana satabilirsiniz WhatsApp numaram profilimde
  • 19-10-2025, 16:02:33
    #2
    Kibris numarası olurmu
  • 19-10-2025, 16:05:13
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kibris numarası olurmu
    Hocam vodafone uygulamasına girince hemen yukardan kodlar alınıyor size de vermişse görürsünüz.
  • 19-10-2025, 16:15:47
    #4
    Bende çıkmıyor
  • 19-10-2025, 16:50:07
    #5
    Tarafımca 2 kod sağlandı. Arkadaş kontrol etti. (Ettiğini beyan etti o esnada bi ekran kaydı vesaire olmadığı için kontrol ettiğini düşünüyorum) 2 kodun da geçersiz olduğu belirtildi. İşlem yapacak arkadaşların bilgisine.
  • 19-10-2025, 17:29:18
    #6
    harunulk40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarafımca 2 kod sağlandı. Arkadaş kontrol etti. (Ettiğini beyan etti o esnada bi ekran kaydı vesaire olmadığı için kontrol ettiğini düşünüyorum) 2 kodun da geçersiz olduğu belirtildi. İşlem yapacak arkadaşların bilgisine.
    Yemin ederim ALLAH belami versin beni diri diri yaksın felç etsin kodları kullanmış bana oyle iletti bana yanlış yapan kendisi beni yalanci cikaranda kendisi kodlari kullanip bana atman ve beni yalanci cikarman insanlik disi ayip evli adamsin kac yaşında adamsin neden kotu yorum yapıyorsun neden benim dolandirici oldugumu ima ediyorsun
  • 19-10-2025, 17:31:42
    #7
    cinlerinalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemin ederim ALLAH belami bersin beni diri diri yaksin felc etdin kodlari kullanmis bana oyle iletti bana yanlis yapan kendisi beni yalanci cikaranda kendisi
    İnsan diri diri yakılırmı yaw
  • 19-10-2025, 17:33:08
    #8
    harunulk40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarafımca 2 kod sağlandı. Arkadaş kontrol etti. (Ettiğini beyan etti o esnada bi ekran kaydı vesaire olmadığı için kontrol ettiğini düşünüyorum) 2 kodun da geçersiz olduğu belirtildi. İşlem yapacak arkadaşların bilgisine.
    Vodafonepayden ekran görüntüsü atsın arkadaş işlem saati falan gözükür. Bazı kodlar hata verebiliyor
  • 19-10-2025, 17:35:10
    #9
    Böyle yalancı insanlar varken r10nda insanin is yapasi gelmiyor 5 senedir üyeyım 70 tl icin adamin yaptığına dediklerine bak