Tarafımca 2 kod sağlandı. Arkadaş kontrol etti. (Ettiğini beyan etti o esnada bi ekran kaydı vesaire olmadığı için kontrol ettiğini düşünüyorum) 2 kodun da geçersiz olduğu belirtildi. İşlem yapacak arkadaşların bilgisine.
Vodafonepayden ekran görüntüsü atsın arkadaş işlem saati falan gözükür. Bazı kodlar hata verebiliyor