• 01-10-2025, 14:57:40
    #1
    Selamlar. Elinde Nutella kodu olan varsa alabilirim. Toplam 10 adetlik bir koda ihtiyacım var. Toplu ya da parça parça alabilirim.

    Satmak için adeti ve fiyatı ile birlikte özel mesaj gönderebilirsiniz.
  • 01-10-2025, 15:20:36
    #2
    Neye yarıyor bu kodlar? Herkes nutella kodu arıyor. Evde 2 tane nutella var.
  • 01-10-2025, 15:29:33
    #3
    themagicword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye yarıyor bu kodlar? Herkes nutella kodu arıyor. Evde 2 tane nutella var.
    Nutella uygulamasında şifre girerek rastgele nutella bıçağı, termos, tabak veya puan gibi hediyeler kazanabiliyorsunuz.

    Her numarada bu ay için 4 şifre limiti var ve ödüllerin garantisi yok. Rastgele yukarıdaki ödüllerden birisini veya puan kazanıyorsunuz.
  • 01-10-2025, 15:31:15
    #4
    Hocam ben 1 ay önce aldım 2 tabak kazandım ama kargoya dahi verilmedi
  • 01-10-2025, 15:34:38
    #5
    oncasey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nutella uygulamasında şifre girerek rastgele nutella bıçağı, termos, tabak veya puan gibi hediyeler kazanabiliyorsunuz.

    Her numarada bu ay için 4 şifre limiti var ve ödüllerin garantisi yok. Rastgele yukarıdaki ödüllerden birisini veya puan kazanıyorsunuz.
    Ne kadar kodların tanesi? Akşam atayım size.
  • 01-10-2025, 15:34:57
    #6
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 1 ay önce aldım 2 tabak kazandım ama kargoya dahi verilmedi
    Hocam geçen ay benim kazandığım tabakta henüz gönderilmedi ama eline ulaşanlar var. Sanırım yoğunluk nedeniyle gönderimler bu ayın sonunu bulacak.

    Mesela bu ay yeni kampanyadan kazanılan hediyelerde de kasım ayın sonuna kadar gönderilmeye başlanacak gibi duruyor.
  • 01-10-2025, 15:52:05
    #7
    termos ve tava stoğu bitti galiba girenler herkes paylaşmış onlar çıkmış ben de girdim kod bıçak çıktı hep
  • 01-10-2025, 15:58:02
    #8
    sadretdin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    termos ve tava stoğu bitti galiba girenler herkes paylaşmış onlar çıkmış ben de girdim kod bıçak çıktı hep
    Ben de termos için uğraşıyordum ama bakalım artık Bana da hep puan çıktı. Kampanya gece başlamış yoğunlukla gece girenlere çıkmış iyi hediyeler.
  • 01-10-2025, 16:00:45
    #9
    oncasey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de termos için uğraşıyordum ama bakalım artık Bana da hep puan çıktı. Kampanya gece başlamış yoğunlukla gece girenlere çıkmış iyi hediyeler.
    zaten nutella kampanya yaptığında en büyük ödülleri anında bitiriyor. geçenler instamax kampanyasında da arkadaşıma anında çıktı 10 adet stoklu şey 1 saatte bitmiştir örnek, kampanya 1 ay sürüyor sonra kimse girmez.