• 02-12-2022, 17:47:20
    #1
    Herkese selamlar iade ettigim bir urunden gelen 2300 TL degerinde Amazon hediye karti bakiyem satiliktir.
    Herhangi bir sekilde illegal , calinti durumu yoktur. Iade nedeniyle gelmistir.
    Ilgilenenler icin son fiyat 2000 TL’dir. Lutfen daha alt rakamlar teklif etmeyiniz.
    Amazon.com.tr saticili urunlerde gecerlidir.
  • 02-12-2022, 21:28:59
    #2
    Merakımdan soruyorum, iade ile geldi ise neden kendi hesabına çekemiyorsun ?
  • 02-12-2022, 22:28:27
    #3
    serkanyurdakul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merakımdan soruyorum, iade ile geldi ise neden kendi hesabına çekemiyorsun ?
    Çünkü Amazon hediye kartı bakiyesi olarak iadesini istemiştim.