Herkese selamlar iade ettigim bir urunden gelen 2300 TL degerinde Amazon hediye karti bakiyem satiliktir.
Herhangi bir sekilde illegal , calinti durumu yoktur. Iade nedeniyle gelmistir.
Ilgilenenler icin son fiyat 2000 TLdir. Lutfen daha alt rakamlar teklif etmeyiniz.
Amazon.com.tr saticili urunlerde gecerlidir.
Amazon hediye kartı 2300 TL
2
●282
- 02-12-2022, 21:28:59Merakımdan soruyorum, iade ile geldi ise neden kendi hesabına çekemiyorsun ?
- 02-12-2022, 22:28:27Çünkü Amazon hediye kartı bakiyesi olarak iadesini istemiştim.serkanyurdakul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle