• 08-11-2022, 17:57:30
    #1
    Selamlar,

    Herhangi bir kargo olabilir 3-5 kg arası bir şey yollayacağım.

    Gereksiz pahalı fiyat çekiyorlar. İndirimi olan rakamıyla pm atabilir.
  • 08-11-2022, 18:01:55
    #2
    türk telekomlu olduğum için mng kargo indirimi var %30. işinize yararsa pm atayım
  • 08-11-2022, 18:05:11
    #3
    H.burada Bozum İşlemleri
    Dolap üzerinden yollamanızı tavsiye ederim hep o şekilde gönderim yapıyorum
  • 09-11-2022, 10:29:12
    #4
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Yurtiçi kargonun %30 indirm kodu var isterseniz
  • 09-11-2022, 20:32:02
    #5
    Ptt kargo ile 60₺ ye gönderim yapıyorum pm atabilirsiniz