• 12-07-2022, 09:52:50
    #1
    Satışa kapattım saçma sapan insanlarla uğraşıp stres olacağıma uğraşmam daha iyi...
  • 12-07-2022, 09:53:54
    #2
    Not aldım, uçuş olursa hemen yazıyorum 😊😊
  • 12-07-2022, 09:57:07
    #3
    Not aldım hocam. Teşekkürler..
  • 12-07-2022, 09:58:22
    #4
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not aldım hocam. Teşekkürler..
    Rica ederim iyi bayramlar.
  • 12-07-2022, 10:02:26
    #5
    Mesajım bulunsun iy bayramlar dilerim
  • 12-07-2022, 10:07:18
    #6
    Mesajım bulunsun ilerleyen günlerde tekrar lazım olacak, İyi bayramlar.
  • 12-07-2022, 10:13:12
    #7
    Mesajım bulunsun, ilerleyen günlerde lazım olacak. Teşekkürler.
  • 12-07-2022, 10:19:08
    #8
    Merhaba! Bu uçuş için fiyat alabilir miyim
  • 12-07-2022, 10:24:34
    #9
    Mesajım bulunsun notumu aldım iyi satışlar dilerim