• 04-07-2022, 02:35:58
    #1
    Merhabalar, Hepsiburada limit mantığı nedir örneğin 900 TL limit satın aldığım zaman ben o 900 TLyi harcadiktan sonra herhangi bir sorun vs çıkıyor mu veyahut ekstra sonrasında para ödüyor muyum süreç nasıl işliyor limit almak istiyorum da
  • 04-07-2022, 02:51:11
    #2
    Kredi kartı gibi düşün, o limit kadar alışveriş yapıyorsun,. 1 ay sonra ödüyorsun
  • 04-07-2022, 02:52:48
    #3
    no_cause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı gibi düşün, o limit kadar alışveriş yapıyorsun,. 1 ay sonra ödüyorsun
    Ben başka birisinin limitinden tekli olarak sipariş versem sadece aldığım ürünün fiyatını mi ödeyeceğim peki ? Örneğin başkasının 1000TL limiti var bende 250tllik bir ürün sipariş vermek istedim 250 ödeyeceğim ben sadece o halde değil mi
  • 04-07-2022, 02:56:35
    #4
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben başka birisinin limitinden tekli olarak sipariş versem sadece aldığım ürünün fiyatını mi ödeyeceğim peki ? Örneğin başkasının 1000TL limiti var bende 250tllik bir ürün sipariş vermek istedim 250 ödeyeceğim ben sadece o halde değil mi
    Evet ama forumdaki arkadaşlar genelde limitinin hepsini tek seferde kullanılmasını isterler. Siz mesela 500₺ lik bir alışveriş yapacaksınız. 500₺ limiti olan bir arkadaş ile anlaşıp 400₺ ye 500₺ lik alışveriş yapabilirsiniz. Yani anlayacagın Hepsiburada limitini indirimli bir şekilde satıyorlar
  • 04-07-2022, 02:58:50
    #5
    no_cause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ama forumdaki arkadaşlar genelde limitinin hepsini tek seferde kullanılmasını isterler. Siz mesela 500₺ lik bir alışveriş yapacaksınız. 500₺ limiti olan bir arkadaş ile anlaşıp 400₺ ye 500₺ lik alışveriş yapabilirsiniz. Yani anlayacagın Hepsiburada limitini indirimli bir şekilde satıyorlar
    500TLlik limit aldıktan sonra alışverişi tamamladıktan sonra bir sonraki ay ben tekrardan 500 TL daha mı ödeyeceğim bu durumda acaba yoksa sadece limitin ücreti olan 500TLyi mi ödeyeceğim
  • 04-07-2022, 03:01:21
    #6
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500TLlik limit aldıktan sonra alışverişi tamamladıktan sonra bir sonraki ay ben tekrardan 500 TL daha mı ödeyeceğim bu durumda acaba yoksa sadece limitin ücreti olan 500TLyi mi ödeyeceğim
    Öncelikle şunu çözelim;
    Siz kendi limitinizi mi kullanacaksınız, yoksa forumdan bir arkadaştan satın mı alacaksınız?
  • 04-07-2022, 03:02:07
    #7
    no_cause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle şunu çözelim;
    Siz kendi limitinizi mi kullanacaksınız, yoksa forumdan bir arkadaştan satın mı alacaksınız?
    Bir arkadaştan satın alacağım
  • 04-07-2022, 03:03:54
    #8
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaştan satın alacağım
    Diyelim ki arkadaşınızın 500₺ lik limiti var, siz alışverişinizi yapıyorsunuz. Parayı arkadaşınıza veriyorsunuz. Sizin işiniz bitiyor. O arkadaş parayı 1 ay sonra Hepsiburada ödüyor
  • 04-07-2022, 03:05:58
    #9
    no_cause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyelim ki arkadaşınızın 500₺ lik limiti var, siz alışverişinizi yapıyorsunuz. Parayı arkadaşınıza veriyorsunuz. Sizin işiniz bitiyor. O arkadaş parayı 1 ay sonra Hepsiburada ödüyor
    Anladım yani benim almış olduğum 500TLlik limitin parasını ödüyorum ben sadece ondan sonrası beni ilgilendirmiyor