Konuyu kapatıyorum satış kapalı. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konuyu kapatıyorum satış kapalı.
32
●
1.481
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Dijital Alışveriş
Kupon Satışları
Konuyu kapatıyorum satış kapalı.
1
2
3
4
19-12-2021, 20:04:09
#28
wutzkio
Konfor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ürünü dün aldım depoyu fulledim kullanıyorum
Teşekkürler
güle güle kullanın
Mephobia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ürün alındı depo fullendi güzel hizmet teşekkürler dostum
Teşekkürler iyi günlerde kullanın hocam
20-12-2021, 00:48:42
#29
AvVaRe
1000 TL LİK alindi opet kart alip aktif ettikten sonra aygaz hattini arayip opet paroyu orayada tanimlatarak direkt kart ile de alabilirsiniz.
20-12-2021, 12:01:41
#30
wutzkio
AvVaRe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1000 TL LİK alindi opet kart alip aktif ettikten sonra aygaz hattini arayip opet paroyu orayada tanimlatarak direkt kart ile de alabilirsiniz.
Çok iyi hocam teşekkürler yorum için
20-12-2021, 17:14:12
#31
mhls
https://www.aygaz.com.tr/otogaz/kamp...ilgilendirmesi
Bundan etkilenmez değil mi?
20-12-2021, 17:16:55
#32
wutzkio
mhls adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.aygaz.com.tr/otogaz/kamp...ilgilendirmesi
Bundan etkilenmez değil mi?
O harcadıkça biriken puan hocam bizimkisi farklı
21-12-2021, 16:30:19
#33
omrfarukarpa
Yaklaşık 10 adet alındı teşekkürler.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler