Siparişi ben geçiyorum siz adresi atıyorsunuz ve sepet tutarını siz ödüyorsunuz.
Ücret 8₺ Ödemeyi benim yapmamı istiyorsanız Sepet tutarı+1₺ Daha gönderiyorsunuz.(Kart için)
Stok:5
WHATSAPP!
Getir 35/30 indirimli hesap.
1
●172
- 31-08-2021, 20:55:50Dostum siparişi kendimiz geçsek ?benonurr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle