• 31-08-2021, 14:28:33
    #1
    Siparişi ben geçiyorum siz adresi atıyorsunuz ve sepet tutarını siz ödüyorsunuz.

    Ücret 8 Ödemeyi benim yapmamı istiyorsanız Sepet tutarı+1 Daha gönderiyorsunuz.(Kart için)

    Stok:5

    WHATSAPP!
  • 31-08-2021, 20:55:50
    #2
    benonurr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siparişi ben geçiyorum siz adresi atıyorsunuz ve sepet tutarını siz ödüyorsunuz.

    Ücret 8 Ödemeyi benim yapmamı istiyorsanız Sepet tutarı+1 Daha gönderiyorsunuz.(Kart için)

    Stok:5

    WHATSAPP!
    Dostum siparişi kendimiz geçsek ?