• 09-04-2021, 18:33:44
    #1
    Bir uygulamadan kazandım İstanbulda olmadığım için satıyorum 30 tl bakiye 25 tl
  • 09-04-2021, 19:37:30
    #2
    20tl vereyim istersen
  • 09-04-2021, 19:38:44
    #3
    Orhan_GUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20tl vereyim istersen
    merhaba hocam bir arkadaş daha yazdı ancak hediyeyi kullanırken mobil ödemeden de kesinti yapıyor ancak bende bakiye olmadığı için işlemi yapamadık konu kilitleme talebi açtım bende
  • 09-04-2021, 19:41:05
    #4
    Tamamdır.