• 25-02-2021, 17:40:38
    #1
    Genelde dışarıdan yiyorum öyle arada kola içtikçe kapaklarını atıyordum bundan böyle biriktirip r10da böyle atacağım ihtiyacı olanlar alsın kullansın

    MRX4-MMPF
    KX7D-6MF2
    SE6A-EP52
    S2KA-GAYY (CAYY da olabilir tam okunmuyor)
    4SOI-IFOE (O lar 0 da olabilir.)
  • 25-02-2021, 17:44:05
    #2
    Ya arkadaş millet hız rekoru kırmış sagolsun