Merhaba, çalıştığım firmada sürekli olarak yemek ihtiyacımızı yemek sepetinden karşılıyoruz. Stok sıkıntısı olmayan sürekli çalışabileceğimiz, kupon sağlayabileceğini düşünen birisi var ise özelden veya konu altında yorum bırakırsa sevinirim. [ Ortalık kurabiliriz. ]