• 25-06-2019, 13:43:21
    #1
    Elinde bulunanlar fiyatı ile bilrikte özel mesaj gönderebilir mi? 1 Kod alınacaktır. Ödeme EFT.
  • 25-06-2019, 13:48:43
    #2
    Hocam dün "Givin" diye bir uygulamadan 75 liralık alışveriş yaptım.
    Trendyoldan bir pantalon aldım şuan kargoda hatta. Maille 3 aylık kod gönderdiler. İş bankası MAxium aidatlı kartınız varsa sizde alabilirsiniz
  • 25-06-2019, 13:52:06
    #3
    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dün "Givin" diye bir uygulamadan 75 liralık alışveriş yaptım.
    Trendyoldan bir pantalon aldım şuan kargoda hatta. Maille 3 aylık kod gönderdiler. İş bankası MAxium aidatlı kartınız varsa sizde alabilirsiniz
    Bugün son o kampanya.
  • 25-06-2019, 13:53:34
    #4
    Kampanya katılım son gün. 27 sine kadar en geç kodları göndericeklermiş. 30 hazirana kadarda kullanmak gerekli
  • 25-06-2019, 14:03:57
    #5
    Kampanyadan faydalanıp kodunu satmak isteyen varsa konu sahibi de eğer izin verirse alabilirim.