• 05-01-2015, 22:43:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1--Hepsiburada sitesinde 200 tl alt limitli 75 tl çek yüklü hesap 45 tl. (stok 1 adet)

    1 adet Swisyn'e satıldı.

    2--Hepsiburada sitesinde 100 tl alt limitli 25 tl çek yüklü hesap 10 tl.
    14 ocakta aktif olacak

    Hesap işlem sonunda geri alınacatır.
    Pazarlık mesajları cevaplanmayacaktır.


    Ödeme: Enpara, işbank, ingbank, ziraat
  • 06-01-2015, 19:21:21
    #2
    güncel
  • 08-01-2015, 19:37:40
    #3
    güncel
  • 09-01-2015, 13:20:57
    #4
    hakan80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güncel
    hocam 200 liraya 75 liramı ındırım yapıyor
  • 09-01-2015, 13:25:26
    #5
    ketenci59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 200 liraya 75 liramı ındırım yapıyor
    sepete 200 tl lik bir ürün eklediğinizde 125 tl ödeme yapıyorsunuz. 45 tl de bana ödeme yapacaksınız.
    Bu durumda 200 tl lik bir sipariş size 170 tlye gelecek.
  • 09-01-2015, 13:26:12
    #6
    hakan80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güncel
    hakan80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sepete 200 tl lik bir ürün eklediğinizde 125 tl ödeme yapıyorsunuz. 45 tl de bana ödeme yapacaksınız.
    Bu durumda 200 tl lik bir sipariş size 170 tlye gelecek.
    pm gönderdim hocam.
  • 09-01-2015, 18:58:22
    #7
    Çekler forum dışı satılmıştır. Aynı şartlarda 13 ocakta aktif olacak çeklerim vardır. İsteyen şimdiden alım yapabilir.
  • 11-01-2015, 13:16:21
    #8
    Pm gonderdim hocam
  • 11-01-2015, 14:22:13
    #9
    Swisyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm gonderdim hocam
    PM cevaplandı.

    KOnu güncel