Evrekas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çek 300 lira alt limitli olmasın hocam ? Bana da yüklenecek ayın 17sinde, 300 lira alt limitli de ; ondan soruyorum yanlış anlaşılma olmasın.

Hayırlı satışlar.
Hayır hocam, 200 TL alt limitli.
teşekkürler.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:12:47 -->-> Daha önceki mesaj 11:33:26 --

deepbreathe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam, 200 TL alt limitli.
teşekkürler.
düzeltiyorum arkadaşlar çek 300 tl alt limitliymiş, aklımda yanlış kalmış.
yanlışlık olmasın,

bilginize.