• 28-09-2014, 16:42:25
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paypal var mı?
  • 28-09-2014, 16:45:20
    #11
    windesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paypal var mı?
    evet var ama +1 tl şeklinde paypalda işlem yapıyorum mümkünatınız varsa iş bankası ya da enpara lütfen.
  • 28-09-2014, 16:53:40
    #12
    orta boy tüm pizzalarda geçerlimi başka ücret vermiyoruz dimi 4 tl ye pizza mı yiciz..
  • 28-09-2014, 16:56:17
    #13
    Bu kodu girdikten sonra pizza için + bir ücret ödeniyor mu ? Sadece 4 TL'yemi yiyoruz ?
  • 28-09-2014, 16:58:44
    #14
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kodu girdikten sonra pizza için + bir ücret ödeniyor mu ? Sadece 4 TL'yemi yiyoruz ?
    hayır ödemiyorsunuz. zaten sitesinde 0 tl olduğunu göreceksiniz.

    monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orta boy tüm pizzalarda geçerlimi başka ücret vermiyoruz dimi 4 tl ye pizza mı yiciz..
    evet 4 tl sadece ortoboy cazip pizzalarda geçerli. mangal pizza filan alamıyorsunuz yani standart pizzalar.
  • 28-09-2014, 17:04:51
    #15
    Skype verirmisiniz hocam.
    Teşekkürler.
  • 28-09-2014, 17:11:59
    #16


    arkadaşımızın pizzaları gelmiş afiyet olsun.
  • 28-09-2014, 17:12:00
    #17
    Arkadaştan 3 adet kod alındı, teşekkür ediyorum kendisine
  • 28-09-2014, 17:24:04
    #18
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    arkadaşımızın pizzaları gelmiş afiyet olsun.
    Pm attım hocam , kontrol ederseniz sevinirim