Bu kodu girdikten sonra pizza için + bir ücret ödeniyor mu ? Sadece 4 TL'yemi yiyoruz ?
hayır ödemiyorsunuz. zaten sitesinde 0 tl olduğunu göreceksiniz.
orta boy tüm pizzalarda geçerlimi başka ücret vermiyoruz dimi 4 tl ye pizza mı yiciz..
evet 4 tl sadece ortoboy cazip pizzalarda geçerli. mangal pizza filan alamıyorsunuz yani standart pizzalar.