• 07-02-2014, 21:51:13
    #1
    Merhaba,
    Cinemaximum ürünü coca cola kırmızı kasa mağzasından kalkmış durumda ?
  • 07-02-2014, 21:54:47
    #2
    kod almıştım 1 hafta önce kullanamayacak mıyım yani?
  • 07-02-2014, 21:55:41
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kod almıştım 1 hafta önce kullanamayacak mıyım yani?
    Onları büyük ihtimalle kullanabileceksiniz ama yeni ürünler alınmıyacak herhalde.
  • 07-02-2014, 21:56:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sarı kutu, Genc Turkcell ve benzeri sponsor kampanyalar, resmi tatil ve okul tatillerinde kullanılmıyor. Büyük ihtimalle okul tatili sonrası kampanyalar devam edecek. Yinede resmi sitelerden takip edin konuyla ilgili bilgileri.
  • 07-02-2014, 21:56:39
    #5
    ahmet
    hocam pazartesi saat 10 da eklemezlerse 1 ay felan yine gelmez
  • 07-02-2014, 21:57:46
    #6
    Yalnız benim anlamadığım bu kod satıcılar bu kadar kapağı nerden buluyor
  • 07-02-2014, 21:59:26
    #7
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız benim anlamadığım bu kod satıcılar bu kadar kapağı nerden buluyor
    genelde büyük alışveriş merkezlerinde bir tanıdğın varsa hocam herhalde olur. örneğin bir gün içerisinde mecidiyeköy cevahir alışveriş merkezinden çıkan artık coca cola kutularının sayısını görseniz inananamazsınız
  • 07-02-2014, 21:59:35
    #8
    Pazartesi olsunda :S çünkü pazartesi almam gereken biletler var 25 tane bilet hakkımın yanmasını istemem
  • 07-02-2014, 22:43:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ne kuponu satıyorsunuz?
    Satış konusuysa report edin açayım kilidi.
    Konu açtığınız kategoriye dikkat edin lütfen.