• 30-12-2013, 20:10:20
    #1
    R10 Sigortacısı
    Elimde iki adet sinema bileti mevcut. Cinemaximum.

    Tanesi 5 TL dir.

    Stok adedi : 5

    Ödeme yalnızca Akbank havale şeklindedir.
  • 30-12-2013, 23:18:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Son kullanma tarihi ne zaman?
  • 31-12-2013, 01:39:36
    #3
    bilet varmı hala ?
  • 31-12-2013, 16:08:24
    #4
    Bilet var mı?
  • 31-12-2013, 22:35:18
    #5
    3D mi ?
  • 01-01-2014, 00:30:05
    #6
    Hocam iki adet sinema kodu var demişsiniz stok 5 demişsiniz şimdi ona göre kafa karışan arkadaşlar olabilir bilginiz olsun.

    Bu arada iyi mutlu yıllar.