• 27-04-2026, 03:33:46
    #1
    vergi muhabbetinden dolayı global borsa kullanırsam bir şey olmaz devlet göremiyor nede olsa olayı bitiyor bilginize. globaldeki hesap bilgileriniz mali kurumlarla paylaşılacak. üstelik bunlar yüzeysel bilgilerde değil. kısacası kripto artık merkezi bir para birimi.


    • Exchange hesap ID
    • Hesap açılış tarihi
    • Hesap tipi (bireysel / kurumsal)
    • Kullanılan hizmet tipi (spot, custody, staking vs.)
    • Yıllık toplam giriş (fiat + crypto)
    • Yıllık toplam çıkış
    • Alım-satım hacmi (gross volume)
    • Swap / trade işlemleri
    • Fiat giriş-çıkış (bankaya bağlı kısım)


    • Exchange → exchange transferler
    • Exchange → dış cüzdan çıkışları
    • Dış cüzdan → exchange girişleri
    • Transfer miktarı
    • Tarih/saat
    • Varlık türü (BTC, ETH vs.)
    • withdrawal (çekim) adresleri
    • deposit adresleri
    • bazı durumlarda “counterparty address” (karşı taraf)
  • 27-04-2026, 03:56:37
    #2
    2028 de yani 2 yıl sonra bilgi için teşekkürler
  • 27-04-2026, 08:03:20
    #3
    pale100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2028 de yani 2 yıl sonra bilgi için teşekkürler
    Hocam 2 yılda 10M yapacak bunu demiyecektiniz
  • 27-04-2026, 12:04:56
    #4
    SUPER_NOVA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2 yılda 10M yapacak bunu demiyecektiniz
    komik mi