• 09-04-2026, 20:45:06
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Geliştirmiş olduğum Kripto Trading Terminalini deneyip test edecek ve yorumlayacak bir kaç kişiye ihtiyacım var. Denemek isteyen olursa DM yoluyla iletişime geçebilir.
    Herhangi bir ücret vs. talep etmiyorum sadece yorum bekliyorum.

    Terminali anlatmak gerekirse, Tüm Kripto süreçlerini takip süreçlerini(haber takibi, pozisyon takibi, tek tıkla pozisyon açma, kaldıraç ayarlama vs.) tek bir terminal arayüzünde birleştirmeyi hedefleyen bir uygulama.

    Detaylı bilgi için bana DM yoluyla ulaşabilirsiniz.

  • 09-04-2026, 20:54:19
    #2
    testnete mi bağlı kendi apimizi mi bağlayacağız ?
  • 09-04-2026, 21:04:14
    #3
    testnet ben geliştirme aşamasında sadece yaptım. şuan gerçek apiyle bağlanılıyor. APILER veritabanında şifrelenerek saklanıyor ancak şu şekilde:

    API Keyler SHA256 ile hash'lenerek AES-256 kullanılıyor ardından veritabanına Base64 String olarak veritabanına kaydediyor.