• 22-03-2026, 18:08:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    YÜKSELEN KAMANIN AŞŞAĞI KIRILIM VERMESİYLE BİRLİKTE ÖZELLİKLE YILLIK AÇILIŞ SEVİYESİ OLAN 94.333$ ALTINDA HAFTALIK KAPATMASINDAN SONRA BAKIŞIM BEAR . 100.000 USD ALTINA SARKMASI SONRASI YILLIK AÇILIŞIN DA ALTINDA KAPANIŞLAR GELMESİNDEN SONRA SATIŞ YÖNLÜ İŞLEM ALDIM TÜM SPOT PORTFOYÜMÜ SATTIM. 6 AY ÜST ÜSTE KIRMIZI YANİ SATIŞ YÖNLÜ MUM KAPATMASINDAN SONRA PİYASAYA OLUMLU BAKAMIYORUM.SİZLERİN DE DİKKATLİ OLMASINDA FAYDA VARDIR.

    MEVCUT SAVAŞ DURUMU DA GÖZ ÖNÜNE ALINDIĞINDA ÖZELLİKLE PETROL FİYATLARI KAYNAKLI ENERJİ MALİYETLERİNİN ENFLASYONU ARTTIRACAĞINI, PETROL BAZLI HAMMADDE FİYATLARI, TAŞIMA MALİYETLERİNİN DE FIRLAMASIYLA BİRLİKTE FAİZ ARTIŞLARININ ARKA ARKAYA GELECEĞİNİ 2028 YILINA KADAR RESESYON BEKLENTİYİSYLE FİYATIN 10.000 USD ALTINA SARKACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM.
  • 22-03-2026, 18:24:09
    #2
    yani beklentiniz 10 bin ve altımı bu süre içinde
  • 22-03-2026, 18:25:39
    #3
  • 22-03-2026, 22:56:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani beklentiniz 10 bin ve altımı bu süre içinde
  • 23-03-2026, 00:00:45
    #6
    Tradingview uygulamasinda analiz yapan kisilerin %90 btc duscek diyor
  • 24-03-2026, 03:19:59
    #7
    hocam bu piyasada hiçbir analiz tutmaz. ben aylarca sinyal ürettirip otomatik alım-satım yapan bir sistem geliştirp kullandırdım. trader arkadaş birkaç kişinin fonunu yaptığım panel üzerinden yönetiyordu. birgün btc 6bin dolardan 3bin dolara düştü herkesin parası liq oldu. üstelik kaldıraç miktarı da 10 idi yani öyle büyük bir kaldıraç kullanmadılar. bitmex borsası böyle durumlarda dışarıya işlemleri kapatıyor api ile request atılamıyor. hareketlenme durduğunda soğan cücüğü kadar bir para kalmıştı elde. bilmem anlatabildim mi? kripto piyasası çizgi çekmekle formasyonla indikatörle olmaz. ya hiç bulaşmayacan ha da behzat ç'nin ölümüne gençler dediği gibi ölümüne hodl yapacan.
  • 24-03-2026, 13:34:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    koinbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu piyasada hiçbir analiz tutmaz. ben aylarca sinyal ürettirip otomatik alım-satım yapan bir sistem geliştirp kullandırdım. trader arkadaş birkaç kişinin fonunu yaptığım panel üzerinden yönetiyordu. birgün btc 6bin dolardan 3bin dolara düştü herkesin parası liq oldu. üstelik kaldıraç miktarı da 10 idi yani öyle büyük bir kaldıraç kullanmadılar. bitmex borsası böyle durumlarda dışarıya işlemleri kapatıyor api ile request atılamıyor. hareketlenme durduğunda soğan cücüğü kadar bir para kalmıştı elde. bilmem anlatabildim mi? kripto piyasası çizgi çekmekle formasyonla indikatörle olmaz. ya hiç bulaşmayacan ha da behzat ç'nin ölümüne gençler dediği gibi ölümüne hodl yapacan.
    Hocam ne anlatıyorsun ? Konuyla ne alakası var ? Tekniği geçersiz kılmak için yazmışsın da yazmışsın kendince bir senaryo uydurmuşsun. API bağlantısı ile açtığım konunun ne alakası var ? Ya da senin sinyal üreten sisteminin konuyla ne alakası var ? Tekniği bırakıp kumar mı oynayalım ? Ne demek istiyorsunuz ? altcoin HODL edenlerin anası ağlamış durumda. Indikatörler zaten geçmiş fiyat hareketlerine reprint atar. Teknik formasyonla indikatörün ne alakası var ? Teknik gayet de güzel çalışıyor. Her formasyon %100 çalışacak diye bir durum yok. Böyle olsaydı herkes %100 kazanır kimse kaybetmezdi. Birileri kaybedecek ki birleri kazanacak. Senin kaybettiğin para başaksının kazandığı paradır. Her şey ihtimalden ibarettir. Kendi bakış açımı paylaşıyorum , katılırsın katılmazsın işlem al demiyorum kaldıraç aç demiyorum. Konuyu baltalamak için saçma yorumlar yapmayın lütfen